Doprava a platba
Doprava
Doručení na adresu
- Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.dpd.com/cz/cs/cekam-balik/
- E-mail od DPD obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa DPD Pick-up, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle 225 373 373 ve všední dny od 7 do 18 hod.
Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Zmeškali jste svou objednávku?
Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.
Výdejní místa
- Do výdejních míst DPD PickUp a Pickup Station (výdejní boxy) je možné zaslat zásilku s hmotností do 10 kg.
- Balíček bude uložen po dobu 7 dní v PickUp shopu (výdejní místo) a po dobu 3 dní v Pickup Station (výdejní box). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Jejich seznam naleznete ZDE
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese https://www.dpd.com/cz/cs/.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu https://pickup.dpd.cz/ dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
- Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle +420 225 373 373 ve všední dny od 7 do 18 hod.
Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Chcete zboží vrátit nebo reklamovat?
Pro vracené zboží k vám zdarma pošleme kurýra DPD nebo můžete objednávku vrátit zdarma na jakékoliv pobočce DPD Pickup nebo na výdejních místech Zásilkovny.
Kompletní informace k vrácení zdarma najdete ZDE.
Platba
Platba kartou online
Nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Můžete platit následujícími kartami: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a VPay. Platba kartou je zdarma.
Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s.., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz,
tel: +420 228 224 267
Více o platbách kartou nebo bankovních převodech se dozvíte přímo na stránkách poskytovatele platební brány:
Platba na dobírku
- Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na vámi určené adrese nebo na výdejním místě.
- Při doručení na vybranou adresu lze kurýrovi hradit kartou i hotově.
- Dobírka je zpoplatněna částkou 30 Kč.