Reklamace a vrácení zboží

contract, check box, package, open

Vyplňte vratkový formulář

Vyplňte elektronický reklamační formulář

Pečlivě zabalte odesílané produkty

Reklamované zboží nám zašlete zpět. Oceníme, pokud nám do balíčku vložíte vaše číslo objednávky nebo vaše jméno (stačí napsat tužkou na papír), abychom zásilku co nejrychleji identifikovali.

Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.

truck, lorry, return wallet, money

Objednejte si dopravu

Najděte si číslo balíku, ve kterém Vám zboží dorazilo. Číslo balíku najdete v e-mailu s fakturou. Přejděte na portál DPD zde a objednejte si dopravu. Balíček zaneste na nejbližší pobočku DPD.

Objednat dopravu si můžete zde.

Vyčkejte na vrácení peněz

Do 30 dnů vaši reklamaci vyřešíme. Uděláme maximum, aby to bylo rychleji. V případech, kdy nejsme odkázáni s vyřešením reklamace na výrobce, můžete zpracování očekávat v rámci jednoho týdne.